בשלב הזה, אתם נחשדים בביצוע עבירת סחר בבני אדם. בהנחה שאתם נמצאים בשלבים הראשונים מאוד של החקירה, עדיין לא ברורה מידת המעורבות שלכם, מידת האחריות שלכם או אפילו טיב העבירה הספציפית שניתן לייחס לכם. יחד עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שישנה סוללה שלמה של פרקליטים וחוקרים שעושים הכל כדי לסגור את חורי המידע הללו, ואתם עצמכם עשויים להיות המפתח עבורם.

עורך דין פלילי לשירותכם החל מהרגע הראשון

מהסיבה הזאת בדיוק, אתם רוצים שכבר בשלב הזה, ולפני שאתם מספקים מידע שיכול להפליל אתכם בהמשך, יעמוד לצידכם עו"ד ניר ליסטר, עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, שינהל את עבורכם את ההתקשרות מול רשויות החקירה והתביעה, ויוודא שאתם זוכים להגנה המלאה המגיעה לכם על פי חוק.

תהיה העבירה שביצעתם אשר תהיה, מגיעה לכם כל ההגנה שתוכלו להשיג, ועם עורך הדין המתאים, תוכלו גם לבנות את חומת ההגנה שתיתן לכם הזדמנות אמיתית להציג את הצד שלכם בסיפור בצורה בהירה, ולרכך את האישום והענישה בצורה דרמטית ובהתאם לנסיבות המקרה.

במסגרת חבילת ההגנה שמספק לכם עו"ד ניר ליסטר תבוצע בחינה מעמיקה של נסיבות המקרה, על מנת לבחון את העבירה במדרג הנמוך ביותר שאותה ניתן לייחס לכם, ובהמשך לכך ינוהל ההליך המשפטי בצורה אסרטיבית וחריפה על מנת לוודא כי כל הנסיבות המקלות וכל אמצעי ההגנה באים לידי ביטוי בצורה מלאה ומשקפת.

ייצוג מלא בעבירות סחר בבני אדם

בין שזאת הפעם הראשונה שלכם בחדר המעצר, ובין שיש לכם היסטוריה פלילית עניפה, חשוב שתבינו את הדבר הפשוט הבא: הרגעים הראשונים הם רגעים מכריעים. כל מילה, כל פעולה וכל פרט מידע שאתם משתפים עם גורמי החקירה והתביעה ללא ייעוץ של עורך דין פלילי, יכולים להפוך לקלף החזק ביותר נגדכם.

הדין הפלילי הוא דין קשה ונוקשה, ולצד זאת הוא גם כולל בתוכו מרחב גדול של הגנה על הנאשם. היכולת שלכם למצות את מרחב ההגנה הזה, היא שתקבע את תוצאות ההליך המשפטי שמתנהל נגדכם. הבטיחו לעצמכם את ההגנה הטובה ביותר, והזמינו כבר עכשיו את עו"ד ניר ליסטר, שיבנה את חומת ההגנה הנדרשת ויפעל ללא לאות למיצוי הסיכוי שעומד בפניכם.

לכל דקה שעוברת ולכל מילה שנאמרת ללא ייצוג מקצועי, ישנן השלכות.

התקשרו כבר עכשיו לעורך דין פלילי ניר ליסטר וקבלו את ההגנה המגיעה לכם 03.544.6339 | 054.478.8868