איך יתכן, ששני אנשים ביצעו עבירה פלילית זהה, עמדו בפני אותו השופט, אבל אחד מהם קיבל עונש קל יחסית, והשני את העונש המקסימאלי, שקבוע בחוק?

התשובה נמצאת בעיקר בתיק הראיות הנסיבתיות, של כל אחד מהם. איכות תיק הראיות הנסיבתיות יקבע בסופו של דבר את הזיכוי או את חומרת גזר הדין. אלה כמובן תלויים, במידה רבה, בעורך הדין. הוא זה שאחראי על איסוף הראיות, שמתחיל קרוב ככל האפשר למועד ביצוע העבירה, ובניית התיק המשפטי.

איסוף ראיות איכותיות

תהליך איסוף הראיות הינו באחריות עורך הדין הפלילי. הוא זה שאחראי על ליקוט פריטי המידע, איתור עדים רלוונטיים, תשאול מדויק וחיבור כל אלה לתיק, שיוביל בסופו של דבר לזיכוי, או לפסק דין מקל ולגזר דין מינימלי לנאשם.

כאן נכנסת לתמונה איכותו של עורך הדין הפלילי. הוא צריך להיות בעל יכולות גבוהות בתחומים הבאים:

בחירת עורך דין פלילי

עורך דין פלילי טוב חייב להיות בעל כישורים, בידע, ניסיון, ותכונות אופי, כפי שפורטו במאמר זה. עורך הדין המתאים, הוא זה שללקוח יש כימיה אתו, שהוא מאמין בו וסומך עליו, שינהל את התיק בצורה המקצועית ביותר. ביחסי לקוח עורך דין חייב להתקיים 'הדבר הזה', שיגרום ללקוח לספר הכל, ולבצע את כל מה שעורך הדין מבקש ממנו לטובת ניהול התיק. רק אמון בין השניים יכול להביא לתוצאה אופטימלית במשפט.

עורך הדין ניר ליסטר נחשב למומחה בתחום המשפט הפלילי, וייצג בהצלחה תיקים בתחומי הפשיעה החמורה, בהן עבירות רצח והריגה, שוד וגניבה, אונס, עבירות הונאה חמורות, עבירות פשיעה בתחום הצבאי ועוד.

במידה ואתם זקוקים לעורך דין פלילי, שתוכלו לסמוך עליו מוזמנים להשאיר פרטים באתר: nirlister.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.